ماینینگ ارزهای دیجیتال

ماینینگ ارزهای دیجیتال

ماینینگ ارزهای دیجیتال

ماینینگ ارزهای دیجیتال

آموزش استخراج بیت کویین با computta

 


کسب بیت کوین با نرم افزار استخراج  Computta

الان قصد دارم به شما یک نرم افزار جدید و جالب در رابطه با استخراج بیت کوین معرفی کنم که خودم هم، به تازگی با این سایت/نرم افزار آشنا شدم، و علاقمند شدم تا به شما عزیزان هم معرفیش کنم.

کسب بیت کوین با نرم افزار استخراج  Computta

الان قصد دارم به شما یک نرم افزار جدید و جالب در رابطه با استخراج بیت کوین معرفی کنم که خودم هم، به تازگی با این سایت/نرم افزار آشنا شدم، و علاقمند شدم تا به شما عزیزان هم معرفیش کنم.

نحوه استفاده از این سایت خیلی ساده می باشد

و طبق جستجوهای شخصی که در سایت موردبحث داشتم تنها 25% استخراج به صاحب سایت/نرم افزار تعلق خواهد گرفت و 75% استخراج به کاربران تعلق می گیرد

و به غیر از این 25% کارمزد پنهانی رد و بدل نمیشود.
تذکر:شما برای استخراج بیت کوین توسط این نرم افزار نیازی به سرمایه گذاری در سایت این برنامه و در داخل خودِ برنامه ندارید؛ و لازم به ذکر است این نرم افزار تنها از سیستم عامل های 64 بیتی پشتیبانی می کند.

و 95% کامپیوترهایی که دارای سیستم عامل نسخه 64 بیتی هستند می توانند توسط این نرم افزار اقدام به استخراج بیت کوین کنند.

حداقل برداشت استخراج تا به این لحظه توسط این نرم می باشد.

این نرم افزار استخراج بیت کوین براساس قدرت پردازنده مرکزی و کارت گرافیک کامپیوتر شخصی شما اقدام به استخراج بیت کوین می کند.

برای شروع می توانید عضویت در سایت زیر را لمس کنید :

عضویت در سایت Computta


https://computta.com/?ref=248875

ادامه مطلب ...