ماینینگ ارزهای دیجیتال

ماینینگ ارزهای دیجیتال

ماینینگ ارزهای دیجیتال

ماینینگ ارزهای دیجیتال

معرفی یک سایت کسب درآمد ایرانی

سلام

امروز میخواهم به معرفی یک سایت به نام میترا رنک بپردازم . در این سایت روش های کسب درآمد زیادی وجود دارد که من در اینجا به آنها اشاره می کنم .

این سایت حدود سه سالی می شود که فعالیت دارد و سابقه خوبی در پرداخت به کاربران دارد . در این سایت شما می توانید با روش های متنوع از جمله بازدید خودکار تبلیغات ، لایک فیسبوک ، نمایش بنر در وب سایت/وبلاگ شما و کسب درآمد از هر کلیک ، جذب زیر مجموعه و دریافت پورسانت درآمد کسب کنید . من در انتهای این آموزش تمام این قسمت ها را به شما آموزش خواهم داد . لطفا گام به گام این آموزش پیش بروید که در آینده دچار مشکل نشوید .

ابتدا برای عضویت در سایت میترا رنک بر روی عکس زیر کلیک کنید .

 Ø¨Ù†Ø± 468 در 60

 

ادامه مطلب ...

کسب درآمد از Cryptotab

نحوه کار و کسب درآمد با سایت و افزونه مرورگر کریپتوتب (cryptotab)

 


اگر لپ تاپ یا کامپیوتر قدیمی دارید که دیگه ازش استفاده نمی کنید همین الان برید سراغش و با روشی که قراره راجع بهش صحبت کنیم باهاش بیت کوین کسب کنید.
در سایت عضو بشید و با ماین کردن و جذب زیرمجموعه برای ماینینگ تا ماهی 36 هزار دلار درآمد داشته باشید (البته از ماه اول درآمد شما اینقدر نخواهد بود) 

ادامه مطلب ...

آموزش ساخت کیف پول برای ارزهای دیجیتال

آموزش ساخت کیف پول برای ارزهای دیجیتال

 

نگهداری ارزهای دیجیتال یکی از مشکلاتی است که اکثر کاربران با آن مواجه‌اند. خطر سرقت، گم شدن و از دست رفتن اطلاعات حساب، مهمترین خطراتی هستند که در نگهداری ارزهای دیجیتال وجود دارد.

کیف‌ پول‌های زیادی وجود دارد، از جمله کیف‌ پول‌های آنلاین، آفلاین و سخت‌افزاری که هرکدام مزایا و معایب خاص خود را دارند ولی بارها اتفاق افتاده که قصد داشته باشید یک ارز که فکر می‌کنید آینده خوبی دارد را خریداری کنید ولی نمی‌دانید چطور آنرا با امنیت نگه دارید.

همچنین اگر شما دارای چندین ارز هستید حتما با معضل داشتن چندین کیف پول مواجه شده‌اید (زیرا هر ارز کیف پول مجزای خود را دارد و برای هر ارز باید کلی مراحل طی کنید و آنرا امن کنید)

اما امروز در این مطلب از وبلاگ قصد داریم یک کیف پول آنلاین معرفی کنیم که با آن می‌توانید ارزهای زیادی را بصورت یکجا داشته باشید و از زحمت ایجاد کیف پول برای هر ارز خلاص شوید.

ادامه مطلب ...

آموزش کسب درآمد با استخراج ارز دیجیتال (با کامپیوتر و لپ‌تاپ شخصی)

آموزش کسب درآمد با استخراج ارز دیجیتال (با کامپیوتر و لپ‌تاپ شخصی)

 

ارزهای رمزنگاری‌شده (cryptocurrency) راه‌های کسب درآمد جدیدی پیش روی افراد قرار داده است. راه‌هایی مانند خرید و فروش بیت‌کوین، استخراج ارزها، راه‌اندازی استارت آپ‌ها و… که روز به روز در حال رشد هستند.

کاربران عادی اما معمولا سهم بسیار کمی از این بازار دارند. برخی‌ها فقط به کسب بیت‌کوین رایگان و سایر ارزها از سایت‌ها می‌پردازند که البته مقادیر ناچیزی است.

سعی ما در اینجا این است کاربران عادی را با ارزهای دیجیتال و روش‌های بدست آوردن آن بیشتر آشنا کنیم.

ادامه مطلب ...